Ghost in the Cell

 

 

Tikslas:
• Pagaminti kuo daugiau kyborgų ir užimti gamyklas


Taisyklės:
• Dalyvių skaičius: 2 žaidėjai
• Žaidimo tikslas – užvaldyti gamyklas (nuo 7 iki 15) ARBA pagaminti kuo daugiau kyborgų
• Pradžioje žaidėjai turi po vieną gamyklą, kurioje yra nuo 15 iki 30 kyborgų
• Kiekviename ėjime žaidėjai gali siųsti savo kyborgus iš vienos gamyklos į kitą

 

Mūšis laimimas:
• Jei oponentas neturi gamyklų ARBA mažiau kyborgų žaidimo pabaigoje (400 ėjimų)

 

Duotas pradinių duomenų skaitymo kodas (C++):

• Šis kodas vykdomas vieną kartą programos pradžioje

• Gamyklos, atstumai tarp gamyklų

kodas1

 

Kiekvieno ėjimo metu skaitomi duomenys:

• Informacijos kiekis

   • Gamyklų ID

   • Kariuomenės kiekis, kita informacija

kodas2

 

Atsakymo išvedimas

• cout << "MOVE " << source << " " << destination << " " << cyborgCount << endl;

• arba cout << "WAIT" << endl;

 

Strategija

• Saugome savo gamyklos numerį ir savo kiborgų kiekį

• Saugome laisvos gamyklos numerį ir jos kiborgų kiekį

• Siunčiame kariuomenę (1 lieka atsargoje) ir atnaujiname kiborgų kiekį

kodas3

 

Patikriname ar kodas nemeta klaidų ir ar įveikiame bosą. Jeigu viskas gerai spaudžiame SUMBIT mygtuką ir laukiame kol prasisuks 100% kovų. Jeigu jūs virš boso tai jus permes į kitą lygą.

 

picture1

 

 

Naujas lygis

 

picture2

 

 

Papildomos taisyklės:

Kiekvieno ėjimo metu galima vykdyti daug komandų

 

Strategija:

Saugoti duomenis masyvuose

Cikle išvesti komandas (jas atskiriant kabliataškiais)

kodas4