codingame-logo

Compete -> Bot programming

 

Čia patalpintos užduotys yra MULTIPLAYER tipo. Jose varžotės su kitais dalyviais. Už savo pasiektą vietą gaunate taškus, kurių paskaičiavimas vyksta naktį apie 2 valandą. Vėliau galite matyti kiek surinkote taškų turnyrinėje lentelėje LEADERBOARD. Kuo geresnė bus jūsų programa, tuo aukštesnę vietą užimsite. Taip pat einant per žaidimo lygius jūs gausite patirties taškų.

league

 

Patirties taškai skiriami taip: Wood lygos po 25, Bronze 50, Silver 100, Gold 250, o Legend netgi 500. Daugumoje žaidimų su kiekviena aukštesne lyga atsiranda papildomų sąlygų: daugiau veikėjų, savybių ir t.t. Beveik visų žaidimų iki bronzos lygio jau sužinomos visos sąlygos, bet yra ir išimčių (pvz.: Coders strike back, ten iki legend lygio naujos sąlygos). Apačioje sudėti patarimai, kodų dalys ar pseudo kodas perėjimui iki bronzos lygio. Kokį toliau lygį pasieksite priklauso tik nuo jūsų užsispyrimo.

 

Uždavinys Code4Life

   1. Duomenų saugojimas Wood 2 lygoje.

 

Uždavinys Fall Challenge 2020

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Duomenų saugojimas ir Wood 2 lygos logika.

 

Uždavinys Platinum Rift - Episode 1

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Duomenų saugojimas ir Wood 2 lygos logika.

   3. Tankų judėjimas ir pirkimo tobulinimas, Wood 1 lygos logika.

   4. Atvirkštinis pirkimas ir Japonijos puolimas bronzinėje lygoje.

   5. Judėjimas į 5-6 platinos, tada 3-4, tada 1-2 ir galiausiai 0 platinos.

 

Uždavinys Spring Challenge 2020

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Duomenų saugojimas.

   3. Wood 2 lygos judėjimo logika.

   4. Wood 1 lygos judėjimo logika.

 

Uždavinys Fantastic Bits

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Duomenų saugojimas.

   3. Wood 2 lygos kodas ir perėjimas į Bronze lygą.

   4. Bronzinės lygos kodo optimizacija ir perėjimas į Gold lygą.

   5. Gold lygos kodo optimizacija ir patekimas į Gold TOP 3 arba Legend lygą.

 

Uždavinys Ocean of Code

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Wood 2 lygos pirmieji veiksmai ir perėjimas į Wood 1 lygą.

 

   Pažengusiems (dinaminiai masyvai bei funkcijos)

   1. Duomenų skaitymas.

   2. Judėjimo aprašymas funkcijų pagalba.

   3. Priešininko vietos radimas ir puolimas.

 

Uždavinys A Code of Ice And Fire

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Wood 3 lygos pirmieji veiksmai ir perėjimas į Bronzinę lygą.

   3. Bronzinės lygos kodo klaidos ir perėjimas į Silver lygą.

 

Uždavinys Botters of the Galaxy

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Wood 6 lygos pirmieji veiksmai ir perėjimas į wood 3 lygą.

   3. Wood 3 lygos pradinių duomenų saugojimas į masyvus.

   4. Wood 3 lygos perėjimo logika if'ų pagalba į wood 1 lygą.

   5. Wood 1 lygos kodo pritaikymas dviems herojams.

   6. Wood 1 lygos kodo pritaikymas daiktų naudojimui ir perėjimas į bronzinį lygį.

   7. Bronze lygos kodo papildymas „skilais“, daiktų pirkimo keitimas ir perėjimas į silver lygą.

    7.1. Bronze lygos kodo „bugai“   

 

Uždavinys Ghost in the Cell

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Wood 3 lygos duomenų saugojimas.

   3. Wood 3 perėjimo į wood 2 logika.

   4. Wood 2 perėjimo į wood 1 (arba bronze) logika.

 

Uždavinys Code Royal

   1. Užduoties apžvalga.

   2. Pradinių duomenų saugojimas.

   3.Pirmieji veiksmai ir perėjimas į Wood 2 arba 1 lygą.

 

Uždavinys Mean Max

   1. Mean Max from Wood 3 to Bronze.