Saulės kūrimas filtrų pagalba

 

1. Pradžioje susikuriame naują dokumentą 1000 x 1000 px dydžio RGB 8 bit. Pagrindą nuspalviname juoda spalva. Pasiimame naują sluoksnį. Jame su Elliptical Marquee Tool pažymime apskritimo formą. Kad forma gautųsi taisyklinga, brėžiant laikykite Shift klavišą.

1

2. Dabar bus atliekami veiksmai pagrinde su filtrais. Čia pirmasis. Einame Filter->Render->Clouds po to Filter->Render->Difference Clouds.

2

3. Paspaudę Ctrl+I invertuosime spalvas.

3

4. Norėdami išryskinti linijas spaudžiame Ctrl+L. Matome tris žymeklius. Vidurinįjį pastumiame į dešinę.

4

5. Vėl panaudosime filtrą: Filter->Stylize->Find Edges.

5

6. Grąžiname spalvas su Ctrl+I.

6

7. Paspaudę Ctrl+U galėsime keisti spalvas. Parametrus nustatome kaip parodyta žemiau.

7

8. Dabar padarome saulės sluoksnio kopiją. Pasižymime ją. Spaudžiame vėl Ctrl+U ir nustatome kaip parodyta žemiau.

8

9. Kad sluoksniai susilietų, kopijos rodymo režimą pakeičiame į Linear Dodge. Abu saulės sluoksnius sujungiame. Kad saulė neatrodytų plokščia pasinaudosime filtro pagalba. Einame Filter->Distort->Spherize. Pakartojame dar kartą.

9

10. Gauta saulė turi pakankamai daug juodų vietų. Kad gautųsi realesnis vaizdas, sukuriame dar 3 saules, pasinaudodami aukščiau aprašytais žingsniais. Norėdami, kad naujai sukurtos saulės susijungtų su pirmąją naudokite Linear Dodge vaizdo režimą.

10

11. Apie sukurtą saulę padarome Outer Glow (išorinį švytėjimą) pagal žemiau nurodytus parametrus.

11

12. Palei saulės kraštus dar sukuriau vidinį švytėjimą. Bent man taip atrodė realiau.

12

O štai ir mūsų gautas galutinis variantas.

galas

Add comment

Security code
Refresh